I’m dancing in the rain.

Med regndropparna hängandes i luften kände jag mig nästan lite förväntansfull som om jag önskade att det skulle börja ösregna.

Jag önskar nämligen att få använda mina nya ögonstenar från Lolita Ramona.

image

Äntligen hittat ett par gummistövlar att förgylla regniga dagar i Göteborg med.

I’m dancing in the rain!

En kort promenad till apoteket och förbi Lindex där jag fyndade sommarklänningar och där jag prickade in ösregnet med ett besök i provrummet.

image

Inga prickiga köp idag men läckra var plaggen. Hade bara behövt en storlek större på byxorna, jag är alltid en storlek förstor för kläder med 44 som största storlek. Vart tog 46 vägen??

Med de större storlekarna för oss med former  är modellerna på byxor alltid alldeles för långa och stora i midjan.
Tröjorna för storbystade och bara hänger löst.

Inga världsliga problem.

Sedan fick jag min efterlängtade promenad hem i regnet och gissa om jag sänkte blicken en gång eller två och tog mig en titt på de nya stövlarna.

De är så läckra och piggade verkligen upp i regnet.

image

Nu är vi samlade hemma igen och jag provar sommarklänningarna jag fyndade i alla sommarens härliga färger.
Garderoben blir en härlig blandning denna sommar.

image

Blå sommarklänninga med fåglar 799kr
Svart,syren,svart/blommig och beige/blommig 199 kr styck. (1600kr)

Idag 99 kr styck och med 150 kr i bonuspoäng kom jag billigt undan.

345 kr för en sommargarderob i härliga färger,  det gillar jag.

Nu sjunker vi ner i soffan framför en film och håller tummarna att barnen får sova inatt och vaknar friska och redo för skolan imorgon.

Postat med WordPress för Android

6 comments on “I’m dancing in the rain.

  1. Åh så läckra stövlar…passar perfekt i ett regnigt Gbg…..här dugg regnar det idag ;))
    men till helgen kommer sol och värme igen ;))….älskar värme o sol 🙂
    Kram bia

    • Visst är de läckra, perfekta för stad, bryggor och fin promenader i skogen med hunden, 😉 love them 😍
      Solen är underbar och vi får verkligen hoppas att den kommer tillbaka snart.
      Kram

Kommentera

