Fula frisyrer.

image

Ja, vad säger ni?  Något nytt inför sommaren?

Boken, Fula frisyrer,  gav mig och barnen många goa skratt och självklart ifrågasatte minstingen hur det kom sig att det just nu var tilllåtet att skratta åt andras frisyrer,  då han inte får göra det annars.

Vardagen är en vågskål.

Vad får man och vad bör man inte göra i olika situationer.

Varför?  Är nog frågan jag svarar mest på dag efter dag och helst skall jag veta svaren innan jag hinner blinka.

Klippt blev iallafall Sebastian idag men Fabian han sparar till långt hår så han väntade utanför på cykeln.

image

Barnen är feberfria och pigga idag.

Sebastian vakade hela natten med värsta hostan, men somnade vid 06.00 och sov till 12.30.

Dottern var tillbaka i skolan idag och imorgon smittar Sebastians ögoninflammation inte längre och örat gör inte ont så då väntar kompisarna och skolan igen.
Hoppas bara att hostan håller sig borta inatt.

Imorgon väntar frisören på mig och med ett bokat tre timmarbesök kan vad som helst hända.

Vilken bild inspireras jag av imorgon tro?

image

Postat med WordPress för Android

One comment on “Fula frisyrer.

Kommentera

