Awesome!

image

I’m feeling great
I’m feeling awesome.. .

Tänk vad lite ”ta hand om sig själv” tid kan göra gott.

Barnen var tillbaka i skolan och hade en mysig mormor dag.

Lagom till att dottern och hennes kompis skulle iväg på kalasdisco vid 18 tiden hämtade morfar hem mormor och passade på att köra tjejerna till discot.

Minstingen han hade halsont hela dagen och precis när tjejerna stängde dörren spydde han över hela golvet.

Bara att börja skrubba golvet.
Jag var iallafall snygg i håret när jag låg på alla fyra och medan jag sprang fram och tillbaka med skurhinken.

Minstingen tog en snabbdusch och somnade sedan gott i soffan med hög feber.

Jag han sjunka ner i soffan en stund med minstingen innan maken kom hem och vi byttes plats.

Jag och mellan sonen tog bilen till mataffären vilket var tur för himmlen fullständigt öppnade sig och regnet vräkte ner.

Vi handlade och hämtade ut sonens fotbollspaket sedan var det lagom att köra till discotjejerna och hämta hem dem.

image

Nöjda glada tjejer dansade in i bilen och vi åkte hemåt.

Hunden satt vid dörren och väntade när vi kom hem och jag tog gärna ut henne i regnet så jag fick promenera i mina snyggstövlar.

image

Nu tar vi långhelg igen, en helt oplanerad sådan, men listan är lång vad vi alla önskar göra, så det är bara att börja bocka av.
Vi börjar med att sova gott i natt (om jag får bestämma.)
Hoppas verkligen minstingen sover bort feber och halsont.

image

I’m feeling great, I’m feeling awesome..

Postat med WordPress för Android

8 comments on “Awesome!

Kommentera

