Tenn, golf och räkmacka.

Barnen vaknade upp till en efterlängtad mormor och morfar dag denna soliga varma sommarlovsonsdag.

image

image

Slottsskogen,  picknick och minigolf i strålande solsken.

Själv for jag ner till stan för lite ärenden, shopping och ”skämmabortmigsjälv” tid som jag är så dåligt på.

Hittade väskor, kläder och smycken,  gick och utforskade ”makeup djungeln” där jag inte alls känner mig hemma.

Fick ett par fina tips om färger som passar mig och visst gör det mycket att känna sig lite ompysslad utan att det behöver kosta skjortan en vanlig sommardag i juli.

Efter min dag på stan for jag vidare till maken och kontoret för att se på allt nytt som växer fram nere i produktionen.
Stora grejer på gång och företaget utvecklas med varumärket Svenska Gårdar, styckning och egen tillverkning av bla charkprodukter i större skala.

Kommer bli så bra det här och jag har själv mycket nytt på gång i höst utöver företag och familj.
Mer om det framöver. Ser fram emot hösten men först skall sommaren vara lång.

Maken och jag åkte sedan ut en sväng och kollade in lite potentiala  framtidsprojekt.

Avslutade sedan sommarkvällen på uteserveringen hemma vid kajen med lite gott i glasen och räkmacka på faten.
Varm mat lockade inte alls i värmen.

image

Tennbröllop skålade vi för denna sommarkväll.

10 år som gifta av våra 18 år tillsammans,  gud vad tiden går fort.

Barnen kom hem framåt kvällskvisten.
Riktigt nöjda och belåtna efter sin mormor och morfar dag höll de hov här hemma och jag bara älskar att ha huset fullt av liv.

En härlig dag att lägga till arkivet och som fyller hjärtat med kärlek.

Önskar er alla en skön sommarkväll.

Postat med WordPress för Android

2 comments on “Tenn, golf och räkmacka.

  1. Låter som en perfekt dag;)….och visst är det så, man vill inte ha varm mat i det här vädret….vi har fått klass 2 varning idag….värmen fortsätter några dagar till ;)….igår var vi bjuden på en liten middag nere vid sjöboden och havet av svåger och svägerska…härligt….i morgon ska vi ut och äta vid havet igen…man får passa på, hihi….men då blir det på restaurang ;)…kram på dej
    Bia

Kommentera

