Jag skall lyx frossa på höstens Underklädersevent.

Ni kan säkert föreställa er ett provrum,  tre energifulla barn som kikar in,  under och flänger upp draperiet till omklädningsrummet och en högröd mamma som plötsligt flashar brösten för okända!

Barnen springer omkring med bh:ar som drakar som flyger i lyften.

-Mamma titta!  Vi har hittat en HM (barnen kallade alltid Bh för HM när de var mindre eller brösthållare)
till dina lååååånga mimi!
( barnen slang på persiska för bröst)

Tack, tack barnen vi tar det här en annan gång!

Snabbt klär jag på mig och rycker jag åt mig en bh i storlek… Ja just det… Vilken storlek har jag efter tre barn och jojo bantning?

image

(bild: loppisar.se/hejhejvardag)

Kommer hem med något som jag ”tror” passar. Sitter bekvämt och fyller sin vardagsfunktion.

Nej!

Nu skall här rensas i bh lådan och denna morsan skall ut på underklädersevent och lyx frossa med ett gäng sköna bloggtjejer.
Klämma och känna i lugn och ro.

Vi som är inbjudna  till denna underbara kväll.

image

Emma På smällen och Siranee Thaimorsan bjuder in till en kväll i rosa oktober i samarbete med Change Lingerie.

image

Denna bara älskar jag.
En feminin chemise i en delikat blekrosa färg. I ett skönt, mjukt och transparent material, känns chemisen helt fantastisk mot huden. Den är perfekt för både komfort och vila.

Ser så fram emot denna kväll, tusen tack för inbjudan Emma och Siranee, BLOGG Event by ES.

Kommentera

