Delicious – höstens läckraste vinst.

image

När vinsten känns rätt, så tävlar jag gärna.
APPLE, PEARS AND A DOG (eller två) det är ju mitt liv i ett nötskal.

Så var det denna gången när Roy Fares ordnade en höstbilds tävling och vinsten var hans nya bakbok Delicious.

Bilden jag skickade in var en härlig höst bild från Göteborg innan löven föll till marken.

image

Gissa om jag blev glad när jag blev en av vinnarna. Jippie!

image

( bild: byroyfares.se)

Så många läckra recept inför höst/ vinter halvåret i köket och bilderna i boken är underbara.

Tack Roy Fares för inspirationen och bakglädjen.

image

www.byroyfares.se  här hittar du guldkornen i vardagen.

2 comments on “Delicious – höstens läckraste vinst.

Kommentera

