Stolta Di Gasell företagare.

image

Att driva eget är en livsstil och att uppmärksammas för sina framgångar är speciellt.
Att inspireras och i sin tur inspirera andra företagare  är underbart.

image

Tisdagen bjöd på Di Gasell i Göteborg och då jag och svärmor samarbetat både i företaget och i hemmet i 18 år så var det speciellt att få dela kvällen med henne och få ta emot Diplom och utmärkelsen som ett av årets  Di Gasell 2014 företag.

image

Stolt mamma, svärmor som i 18 år arbetat med oss,  stöttat, pushat, seglat genom stormar med oss, njutit av de vackraste solnedgångar och alltid satt barn och barnbarn i fokus.💕 Always And Forever 💕

Stolta över maken som alltid följer sina drömmar, tar oss med på livets berg och dalbana men alltid står med två fötter på jorden.
Förverkligar idéer och inspirerar till att våga satsa, vilket speglar av sig även på familjen här hemma.
Barnen är redan små entreprenörer fulla av idéer.

image

För mig och svärmor var denna kväll ett viktigt ögonblick full av minnen och samtidigt ett fint avslut på vårt samarbete företagsmässigt då hon är pensionär och jag går nya utmaningar tillmötes framöver men vi kommer alltid stå bakom maken, bolla idéer och dela med och motgångar.
Ett avslut men samtidigt en ny början på något stort.
Barnen växer och fokus flyttas.
Nya intressen väcks till liv och drömmar slår in.

Tacksam över att maken och inte minst över att våra anställda utvecklat företagandet vi tillsammans startade för 18 årsedan vilket resulterat i att jag har levt mitt drömliv som hemmamamma till våra tre fantastiska barn under 10 år och många fler år framöver.
Samtidigt som jag utvecklat min kreativitet och nu utbildar mig inom inredning och homestyling.

Att ge och ta.

Tryggheten att ha en grund att stå på, en stöttepelare att luta sig tillbaka på,
En familj som ställer upp i alla livets up and downs kan aldrig mätas i framgång.

Tillsammans kan vi flytta berg.

3 comments on “Stolta Di Gasell företagare.

Kommentera

