Change butikevent – bubbel och boobs

”CHANGE har vackra underkläder- trendiga badplagg, härliga underkläder samt fantastiska natt- och hemmaplagg.”
(www.change.com)

image

Bilder: Louise Johansson Photography

BLOGGevent by ES,  Emma och Siranee bjöd in till en fantastisk kväll med bubbel och boobs på Change Lingerie Frölunda Torg.

Vi var 12 bloggare som välkomnades med stora famnen och kvällen fortsatte i go stämning.

image

image

Efter bubbel och tilltugg smakade det gott med söta cupcakes från Cupcake time.

Kombucha bjöd på dryck som var helt nytt för mig inom Raw Food. Spännande.

image

Kvällen bjöd på releasen av Brittney Spears julcollection i en alldeles underbar läcker röd nyans.
Emma och Siranee ”klippte band” och tjejerna på Change,  Lovisa och Elin presenterade ett urval av Change sortiment som bjuder på 95 olika BH storlekar.

image

Lovisa och Elin stod redo med sina måttband och hjälpte oss att hitta rätt storlekar och modeller på underkläder.

För mig var det som att komma in på en ”tioårs service” och äntligen få rätt BH stöd.
Från A kupa till F kupa?

Ja, innan barnen hade jag alltid 75 A sedan blev det amningsbh i måååånga år i mjuka material utan bygel och annat skav.

När amningsperioden var över efter tre barn hittade jag aldrig den där ”rätta” BH storleken och köpte alla olika modeller och storlekar mellan 80-95 B-C kupor beroende på modeller.

Varför gick jag aldrig till Change?  Det är frågan.
Jag tror personligen att jag dragit mig för att gå och prova BH i butik när jag inte varit helt nöjd med ”tyngdlagen” som ändrat form på bysten genom åren.
Bara ryckt åt mig en BH i farten när jag handlat kläder och så har det fått duga.

Men nu är det slut med det.

Just lärt mig att brösten börjar under armhålan och bygeln skall börja där bysten börjar, därav mina mått F kupa.

Wow vilken känsla att få rätt stöd med BH storlek 80 F.

Tusen tack Lovisa för ”tioårsservicen ” och jag ser fram emot fler expertråd.

Önskelistan blir lång när det känns rätt.

image

Med oss under kvällen fanns ett härligt gäng event sponsorer som minglade runt och erbjöd sina expert tips.

Fotografen Louise Johansson minglade och tog fantastiska bilder under kvällen och alla bilder i detta inlägg är tagna av henne.

Här kan ni boka in Louise för fotografering av,  barn, familj,  event osv.

image

Body Shop bjöd på härlig Massage och Makeup och tipsade om produkter.

image

Vi fick möjlighet att köpa underbara nyckelringar och armband från Creativethingsbyerika där 70% av 50 kr gick  till bröstcancerfonden.

image

Nancy från Nannyakuten minglade runt och rycker ut när familjens tidsplanering inte går i lås eller när det är dags för barnvakt.

image

Jag avslutade kvällen med lite härlig  shopping och nu är jag uppgraderad både under träning, vardag och till fest.
50 % på hela köpet från fem varor och uppåt det var ett toppen erbjudande.

image

Eventet tog slut för fort som alltid när man har kul.
Vi gick med oss en fantastisk goodiebag från BLOGGevent by ES och en från Body Shop.
Tillsammans med shopping kassen så var det bara att fortsätta med en ”skämmabort mamma kväll ” på hemmaplan.

Tack Emma och Siranee,  BLOGGevent by ES, Change Lingerie Frölunda Torg och alla fantastiska bloggare som gjorde kvällen.

image

Här hittar ni länkar till eventet och till detta fantastiska gäng bloggare.

På önskelistan ( om ”tomten” läser) Ryggen är så läcker.

image

Mina egna bilder från kvällen.

image

image

Sportbh med justerbara breda kardborre axelband. Helt underbart.
Sitter som ett andra skin och håller allt på plats. Så nöjd.

image

En mycket spännande goodiebag gick vi hem med där företagen varit mycket generösa med sponsring till eventet.
Tusen tack.

image

image

5 kommentarer på “Change butikevent – bubbel och boobs

  1. Tack för att du kom och tack för ett kanonfint inlägg!! Älskar hur du har gjort med bilderna 🙂 Är det instabeauty-appen? Kraaam!

  2. Ping: Bästa blogginlägg om Change butiksevent! - På Smällen!

  3. Ping: Vinnarna - bästa blogginlägg om Change butiksevent - Thaimorsan

Lämna en kommentar